Teknoloji

COVID-19 döneminin popüler uygulaması, şimdi krizlerle boğuşuyor

Sesli sohbet uygulaması Clubhouse son yıllarda en çok tanınan sosyal medya platformlarından biri haline geldi. Ancak COVID-19 salgınının etkisinin azalmasıyla birlikte uygulamanın kullanıcı sayısı da hızla azalmaya başladı. Bu da görünüşe göre Clubhouse’un işgücünü küçültmesine neden oluyor. Şirket, çalışanlarının yarısından fazlasını işten çıkardığını açıkladı.

Clubhouse’un kurucu ortakları Paul DavisonVe Rohan Seth İşten çıkarmalarla ilgili bir açıklama yayınladılar. Açıklamada, Clubhouse’un COVID-19 sonrası dönemi” Sıfırla” ve yeni bir ürün vizyonu geliştirmek için daha küçük ve ürün odaklı bir ekibe ihtiyaçları var. Bu vizyonun adı ” Kulüp binası 2.0” olarak ilan edildi.

Clubhouse 2.0’ın ne gibi yenilikler getireceği şu an bilinmiyor. Ancak şirket, uygulamayı daha ilginç ve kullanışlı hale getirmek için çalıştığını söylüyor. Clubhouse’un rakipleri olan Twitter Spaces, Spotify Greenroom ve Facebook Live Audio Rooms gibi sesli sohbet platformları pazar paylarını artırmaya devam ediyor.

Kulüp binası işten çıkarmaları sosyal medyada yaygındır. Birçok uygulama ilk başta büyük ilgi görse de zamanla kullanıcı sayısını koruyamaz. Bu da daha düşük gelirlere ve daha az çalışana yol açar.

karatashaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu